کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316350 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

واتس اپ از قوانینی که خودش وضع کرده بود عقب کشید

به گزارش سافت گذر، در روزهای ابتدایی سال جاری میلادی، واتس اپ کاربرانش را وادار ساخت با قوانین جدیدی موافقت کنند تا بتواند داده های شخصی آنها را با فیسبوک به اشتراک بگذارد. اما چرا فیسبوک؟. دلیلش این است که در فوریه 2014، واتس اپ با قیمت 19 میلیارد دلار به فیسبوک واگذار شد.

واتس اپ شبکه اجتماعی فیسبوک WhatsApp

در سال 2012، فیسبوک با هزینه هنگفت 1 میلیارد دلاری اینستاگرام را خریداری کرد؛ معامله ای که تخمین زده شده ارزش آن امسال به بیش از 102 میلیارد دلار رسیده است. به هر حال، واتس اپ اعلام کرده بود که اگر کسی قوانین جدید را نپذیرد، از تاریخ مشخصی به بعد با محدودیت هایی در برخی از ویژگی ها از جمله تماس صوتی و تصویری مواجه خواهد شد.

منظور واتس اپ از داده های شخصی، تصویر پروفایل، آدرس IP، شماره تلفن، لیست مخاطبان، تاریخچه ورود به نرم افزار، پیام های استاتوس و . . . می باشد و این شرکت می خواست آنها را به فیسبوک، Onavo و CrowdTangle بدهد. در ادامه در ماه می، واتس اپ خبر داد که اگر کسی قوانین جدید را نپذیرد، حسابش حذف نخواهد شد اما مدام به او یادآوری می گردد که این کار را انجام دهد. سپس مشخص گردید که در صورت تأیید نکردن قوانین تا 15 می، کارایی های این شبکه اجتماعی به مرور زمان برای افراد کاهش می یابد.

در این میان، یکی از سخنگویان واتس اپ می گوید:«« پس از مذاکرات اخیر و صحبت هایی که با مسئولین و کارشناسان حفاظت از حریم شخصی داشته ایم، می خواهیم شفاف سازی کنیم که کارایی های واتس اپ را برای کسانی که قوانین جدید را تأیید نمی کنند، محدود نخواهیم کرد»». این شبکه اجتماعی در یک مقاله دیگر نیز گفته بود:«« به خاطر اینکه اکثر کاربران قوانین جدید را پذیرفته اند، ما مدام اطلاعات تازه ای در مورد این شرایط اعلام خواهیم کرد تا کسانی که شانس بررسی و تأیید آنها را نداشته اند، این فرصت را پیدا کنند»».

واتس اپ می گوید کسانی که این قوانین جدید را تأیید نکرده اند، می توانند این کار را از درون خودِ برنامه انجام دهند. این فرصت ها زمانی پیش می آیند که شخصی می خواهد در واتس اپ ثبت نام کند یا قصد دارد برای اولین بار این برنامه را آپدیت نماید.

اگر تصمیم دارید اکانت واتس اپی خود را از اندروید، iOS و KaiOS حذف کنید، باید برخی موارد را به خاطر بسپارید. حذف کردن حساب کاربری کاری است که سبب می شود تاریخچه پیام ها پاک گردد و شما را از تمام گروه ها خارج خواهد کرد و بکاپ های گرفته شده را از بین خواهد برد.

واتس اپ از شیوه رمزگذاری سرتاسری بهره می برد و با استفاده از اینترنت امکان برقراری تماس صوتی و تصویری، ارسال متن، فایل، پیام صوتی و . . . را فراهم می کند.

برخی از کشورها اقدامات خاص خودشان را علیه واتس اپ انجام داده اند به طوری که مقامات آلمانی اجازه پردازش داده های واتس اپی هایی که در این کشور زندگی می کنند را به فیسبوک نداده اند. در ترکیه هم واتس اپ اجازه بروز کردن قوانین را ندارد و دولت هند نیز از این شبکه اجتماعی خواسته قوانین تازه اش را کنار بگذارد.

نگرانی فیسبوک از مهاجرت کاربران واتس اپ به تلگرام و سیگنال

به نظر می رسد واتس اپ مجبور شده این قوانین را کنار بگذارد زیرا بسیاری از کاربران او سراغ رقبایی همچون سیگنال و تلگرام رفتند. البته برای اینکه ویژگی سرتاسری در تلگرام فعال شود، می بایست گفتگوی مخفی میان دو نفر آغاز گردد. ضمناً، باید به این نکته هم توجه داشته باشید که گفتگوهای واتس اپی شما روزانه در حافظه گوشی بکاپ گیری می شوند.

برای بکاپ گیری گفتگوها به آدرس تنظیمات بیشتر (More Options)، تنظیمات (Settings)، گفتگوها (Chats) تهیه فایل پشتیبان از گفتگوها (Chat backup) و تهیه فایل پشتیبان (Back Up) بروید.

حداقل اتفاقی که با گذشت زمان رخ می دهد این است که واتس اپ نظرش در مورد کسانی که قوانین تازه را تأیید نکرده را تغییر خواهد داد زیرا اگر این شرکت به این نتیجه برسد داده های شخصی هر کسی برایش بسیار اهمیت دارد، چه بسا از تصمیمش منصرف نیز خواهد شد.

 

 
منبع: phonearena.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 49091 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1400/03/09 تعداد مشاهده: 2866
سافت گذر